Nabavka administrativnog materijala oblikovana u dve partije: 1. kancelarijski materijal; 2. toneri za štampače i kopir aparate.

Nabavka administrativnog materijala oblikovana u dve partije: 1. kancelarijski materijal; 2. toneri za štampače i kopir aparate., redni broj JNMV br. 2/18.
Poziv za podnošenje ponuda možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti ovde.
Partija 1: Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti ovde.
Partija 2: Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti ovde.

I OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
1. Podaci o naručiocu:
Naziv naručioca: Opština Priboj
Adresa naručioca: 12. januar br. 108, 31 330 Priboj
Matični broj: 07158289
PIB: 101207254
Šifra delatnosti: 8411
Internet stranica naručioca: www.priboj.rs
Vrsta naručioca: organ lokalne samouprave

2. Vrsta postupka javne nabavke: Za predmetnu javnu nabavku sprovodi se postupak javne nabavke male vrednosti u skladu sa članom 39. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik RS“ br. 124/ 12, 14/15 i 68/15), radi zaključenja ugovora sa izabranim ponuđačima.

3. Predmet javne nabavke JNMV br . 2/18 su : dobra –Nabavka administrativnog materijala oblikovana po partijama:
1. kancelarijski materijal;
2. toneri za štampače i kopir aparate

4. Kontakt: Služba za javne nabavke tel: 033 2452-341; e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. .

II PODACI O PREDMETU JAVNE NABAVKE
1. Predmet javne nabavke JNMV br.2/18: dobra
-Partija 1.nabavka kancelarijskog materijala,
-Partija 2. nabavka tonera za štampače i kopir aparate.

2. Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:
Partija- 1.Razni kancelarijski materijal i oprema -30190000,
Partija 2.Toneri za laserske štampače-30125110
Toneri za kopir aparate-30125120